سوالات متداول

1- ثبت نام و حساب کاربری


چگونه در سایت ثبت نام کنم؟

ثبت نام در سایت بسیار ساده است. برای اینکار از قسمت بالای سایت، در زیر لوگو روی دایره ادمک کلیک کرده و گزینه ثبت نام را انتخاب کنید و در صفحه باز شده، فرم ایجاد حساب کاربری را تکمیل نمایید. یا حتی می توانید با اضافه کردن محصول به سبد خرید، مراحل خرید را پی بگیرید، در طی فرآیند خرید، ثبت نام شما در سایت اتفاق خواهد افتاد.


چگونه می توانم به حساب کاربری خود وارد شوم؟

برای ورود به این بخش، از قسمت بالای سایت، روی ورود کلیک کرده و در صفحه باز شده، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و سپس به حساب کاربری خود وارد شوید، در طی فرآیند خرید نیز فرم ورود در محل مناسب پیش روی شما باز خواهد شد و می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

رمزعبور خود را فراموش کرده‌ام، باید چکار کنم؟

زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید لینکی برای تغییر رمز به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

 لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که لینک تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا بدون ثبت نام در سایت می توانم خرید کنم؟

خیر. این قابلیت در سایت وجود ندارد که شما به عنوان کاربر مهمان از سایت خرید انجام دهید زیرا با ایجاد حساب کاربری می توانید؛
در آینده سریع تر و ساده تر خرید کنید.
در پرداخت ها از کیف پول خود استفاده کنید.
خیلی ساده سوابق خرید، سفارش ها و دیگر فعالیت های خود را مدیریت کنید.
لیست علاقه مندی های خود را ایجاد کرده و تغییرات آنها را دنبال کنید.
در جریان فروش های ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟


بله، شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه «اطلاعات حساب کاربری» و با تیک زدن گزینه «تغییر رمز»، ایمیل و رمز عبور خود را تغییر دهید.


از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

برای اطلاع از وضعیت سفارش، می توانید وارد حساب کاربری خود شده و با کلیک روی گزینه «سفارش ها» از وضعیت آن مطلع شوید. همچنین در صورت تغییر در وضعیت سفارش برای شما ایمیل اطلاع رسانی ارسال میشود.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

بله. باید به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه ی «سفارش ها» کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.


2- خرید و سفارش


چگونه می‌توانم از سایت خرید کنم؟

به راحتی تنها با چند کلید ساده میتوانید از فروشگاه ما خریدی راحت و امن داشته باشید، درصورت مشکل میتوانید با پشتیبانی هماهنگ کنید.

امکان خرید حضوری از فروشگاه میباشد؟

بله شما میتوانید با حضور در فروشگاه به صورت حضوری از ما خرید کنید.

مزیت خرید اینترنتی به خرید حضوری چیست؟

خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری می شود، در این روش خرید، مشتری ضمن دسترسی دقیق و کامل به اطلاعات محصولات و خدمات، می تواند در هر ساعتی از شبانه روز و با مشاوره دوستان و اعضای خانواده، خریدی آرام و مطمئن را تجربه کند و به جهت عدم تحمیل بسیاری از هزینه های فروش به فروشنده، عموما خرید ارزانی را صورت می دهد و باز به جهت نرم افزاری بودن خرید و حفظ سوابق خرید، مزیت های ویژه ای در حین خرید یا در آینده در اختیار مشتری قرار می گیرد که امکان ارائه آن در خریدهای سنتی وجود نخواهد داشت. 

دوست دارم از رابوهمراه خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت رابوهمراه، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار
 می‏‌بخشد.
دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت 
الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار
 اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت
 با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پید اکنید.

آیا خرید از این سایت امن است؟


برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن می‌باشد، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آن شخص تحویل شود؟

بله، شما می توانید پس از انتخاب محصول، و افزودن آن به سبد خرید، در مرحله ی « آدرس ارسال صورت حساب» با انتخاب گزینه ی «محصول به آدرسی غیر از محل ارسال صورتحساب ارسال شود»، وارد مرحله ی «اطلاعات ارسال» شده و درخواست دهید محصول خریداری شده به هر آدرسی که مایلید ارسال شود، این قابلیت برای واسطه های فروش نیز می تواند بسیار مفید واقع شود و واسطه ها می توانند محصول را با شرایط دلخواه خود به مشتریان مورد نظرشان فروش کرده و از طریق سایت درخواست ارسال آن به آدرس ایشان را بدهند و حتی می توانید درخواست دهید یادداشت دلخواه دشما بر روی بسته نوشته شده و ارسال شود.


نماد اعتماد الکترونیکی که در سایت نمایش داده شده است به چه معنایی است؟

دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پید اکنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت‏ های غیرکاری (از ساعت 21 تا 10 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

آیا امکان خرید یا سفارش محصولات ناموجود در سایت، وجود دارد؟

در حال حاضر چنین امکانی در سایت وجود ندارد.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با رابوهمراه تماس بگیرید.

آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟

بله، ما به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کنیم.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با رابوهمراه تماس بگیرم؟

خیر ، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش ، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش رابوهمراه با شما تماس خواهند گرفت.

3- نحوه پرداخت

از چه روش هایی برای پرداخت مبلغ کالای خریداری شده استفاده کنم؟


پرداخت الکترونیکی از وب سایت و یا کارت به کارت ، پرداخت از طریق درگاه های اینترنتی زیر با استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه ی بانکی شتاب شامل؛ درگاه زرین پال و پی پال و به زودی بانک پاسارگاد


آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

این امکان برای مشتریانی که قبلا برای پرداخت از طریق چک با آنها طی مذاکراتی به توافق رسیده ایم وجود دارد.

اگر پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، آیا ممکن است مبلغ از حساب من کسر شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع نباید نگران باشید. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

4- ارسال سفارش


لطفا از صفحه روش های ارسال بازدید کنید.

5- تعویض یا بازگشت محصول

لطفا از صفحه شرایط بازگشت کالا بازدید کنید.