به دلیل نوسانات قیمت حتما قبل از ثبت سفارش با مدیر فروش هماهنگ کنید. (پشتیبانی واتس اپ 24 ساعته)

ضوابط و قوانین تعمیرات

با استفاده از سرویس آنلاین تعمیرات رابوهمراه، کاربر می‌تواند با ورود به سایت رابوهمراه یا از طریق برقراری تماس با شماره 05137522359 سفارش خود را به ثبت ‌برساند تا پیک موتوری رابوهمراه به صورت رایگان برای او ارسال و گوشی را درب منزل یا محل کار تحویل گرفته و آن را به شرکت رابوهمراه تحویل دهد، سپس شرکت برروی گوشی تعمیرات لازم را انجام داده و پس از اتمام تعمیر، پیک موتوری رابوهمراه، مجددا گوشی تعمیر شده را به صورت رایگان به آدرس مشتری ارسال می کند و به این صورت گوشی تعمیر شده به مشتری تحویل می‌گردد. لازم به ذکر است که کل این پروسه در کمترین زمان ممکن طی می‌شود. یعنی شما ظرف این مدت زمان موبایل تعمیر شده خود را از رابوهمراه دریافت می‌کنید!

قوانین و ضوابط

دستگاه آب خورده، ضربه خورده و همچنین مشکلاتی از قبیل صفحه سفید، آبی، هنگ روی آرم، ریست مداوم و ... (به دلیل احتمال آسیب دیدگی در برد اصلی) به منزله خاموش تحویل گرفته می شود و واحد تعمیرات نسبت به استرداد دستگاه با حالت اولیه مسئولیتی ندارد.

دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند ، بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و نمایندگی گوشی تعهدی در قبال آن ندارد .

در حین تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری این احتمال وجود دارد که دستگاه نیاز به فلش یا ریستور داشته باشد، در این حالت احتمال پاک شدن کل یا بخشی از اطلاعات وجود دارد.

لطفاً قبل از تحویل دستگاه سیم کارت، کارت حافظه و دیگر لوازم جانبی را از دستگاه خارج و نزد خود نگه دارید.

تعمیرگاه مجاز گوشی هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد .

در صورتیکه پس از بررسی دستگاه توسط متخصصین مشخص شود که مشکل دستگاه به درستی اعلام نشده و یا دستگاه توسط تعمیرکار دیگری باز و یا تعمیر شده باشد، هزینه کارشناسی و عیب یابی دستگاه به مبلغ حدودی 25.000 تومان دریافت و دستگاه به متقاضی عودت داده خواهد شد.

در صورتی که دستگاه گوشی قبلا در مراکز دیگری غیر از این مرکز  تعمیر و یا حتی باز شده است ، حتما کارشناسان تعمیرگاه مجاز گوشی را از این موضوع آگاه گردانید . در غیر اینصورت این مرکز مسئولیتی در قبال عواقب احتمالی نمی پذیرد .

پس از به پایان رسیدن مراحل تعمیر و عدم مراجعه ی مشتری جهت تحویل دستگاه ، تعمیرگاه مجاز گوشی تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگه داری خواهد کرد . پس از طی یک ماه ، گوشی سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت .

در صورتی که هزینه ی تعمیر دستگاه کمتر از 100.000 تومان باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد .

پس از طی مراحل عیب یابی نکات لازم در خصوص قطعه ی معیوب و هزینه ی تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید .

زمان

در حالت عادی حداکثر مدت زمان انجام فرایند تعمیرات بر روی دستگاه 48 ساعت از زمان تحویل دستگاه به واحد تعمیرات می باشد.

در صورتیکه جهت تعمیر دستگاه نیاز به قطعه ای باشد که در واحد تعمیرت و یا بازار موجود نیست و یا مشکل دستگاه شامل موارد خاص و زمان بر باشد، پس از هماهنگی کارشناس با متقاضی ممکن است فرآیند تعمیرات بر روی دستگاه تا 7 روز به طول انجامد.

پس از اتمام فرآیند تعمیرات و تماس کارشناس واحد تعمیرات با شما ظرف مدت کمتر از 5 روز نسبت به دریافت دستگاه خود اقدام نمایید.

در غیر اینصورت پس از گذشت 5 روز دستگاه شما مشمول هزینه انبارداری خواهد شد (روزانه 3000 تومان) و در صورتیکه پس از گذشت 30 روز اقدام به دریافت دستگاه خود ننموده و یا در دسترس نباشید دستگاه مشمول هزینه ماهانه 200.000 تومان خواهد بود. در نظر داشته باشید در این حالت کد رهگیری مربوط به این دستگاه ابطال و رابوهمراه هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

ضمانت

کلیه قطعات تعویض شده (به غیر از تاچ و ال سی دی (مهلت تست در حضور کارشناس واحد تعمیرات)) تا 7 روز دارای ضمانت می باشد و واحد تعمیرات موظف است در صورت بروز هر گونه مشکل در قطعه تعویضی (بغیر از تاچ و ال سی دی) در طول یک هفته، دستگاه را بدون در نظر گرفتن صف تعمیرات ، تحویل گرفته و مشکل را مرتفع نمایند.

لازم به توضیح است کلیه قطعات مصرفی در واحد تعمیرات، ضمانت اصالت را دارا می باشند و دارای بالاترین کیفیت موجود هستند. لذا در صورتیکه جهت تعمیر دستگاه نیاز به قطعه ای باشد که 100% اصلی نباشد، هماهنگی های لازم با متقاضی انجام خواهد شد (در صورت تمایل متقاضی به استفاده از قطعه درجه دوم و یا غیر اصلی از متقاضی رضایتنامه دریافت خواهد شد.)

هزینه ها

هزینه اعلام شده توسط کارشناس فقط در مورد مشکل ذکر شده بوده و مشکلات دیگر شامل هزینه مجزا می باشند.

با توجه به نوسانات فعلی بازار، هزینه اعلام شده توسط کارشناس به صورت تلفنی ممکن است با هزینه دستگاه در زمان تحویل توسط متقاضی متفاوت باشد، لذا در هنگام برآورد هزینه توسط کارشناس در صورت تمایل در کمترین زمان دستگاه خود را تحویل واحد تعمیرات نمایید.

در صورتیکه هزینه نهایی دستگاه برابر و یا کمتر از برآورد هزینه ابتدایی اعلام شده توسط کارشناس واحد خدماتی به متقاضی باشد، فرآیند تعمیرات بدون هماهنگی با متقاضی انجام خواهد شد.

بدیهی است در صورتیکه هزینه دستگاه بیش از برآورد هزینه ابتدایی باشد قبل از انجام تعمیرات، هماهنگی های لازم با متقاضی صورت خواهد پذیرفت.